Необходимо ли е разширяване на „зелена“ зона за платено паркиране?
|
Да, ще подобри възможностите за паркиране в кварталите.
|
|
99
|
Не, необходима е цялостна концепция за регулация на паркирането.
|
|
258
|
Да, но само около обществени сгради.
|
|
51
|
Не, няма нищо да се промени.
|
|
99
|
Не ме интересува, не шофирам.
|
|
26
|
Не, ще се отрази на бюджета
|
|
40
|
Да, да се въведе и в големите жилищни комплекси.
|
|
68
|
|
Каква информация очаквате да намерите тук?
|
За дейността на обществения посредник.
|
|
25
|
Често задавани въпроси и отговорите им.
|
|
32
|
За административни процедури и услуги.
|
|
39
|
За моите граждански права.
|
|
29
|
Ако имате други предложения, пишете на e-mail ombudsman@sofia.bg
|
|
20
|
За моите граждански задължения.
|
|
14
|
Правна информация.
|
|
26
|
|
Какъв е основният проблем на „Топлофикация-София” ЕАД?
|
Неплащането на сметките от страна на некоректни потребители;
|
|
19
|
Доволен съм от услугите на дружеството;
|
|
8
|
Кражбата на топлинна енергия;
|
|
45
|
Не ползвам услугите на „Топлофикация-София” ЕАД;
|
|
13
|
Наличието на посредници – дружества за дялово разпределение, между абонатите и „Топлофикация-София” ЕАД;
|
|
63
|
Некомпетентно ръководство;
|
|
42
|
Остаряла система за доставка на топлинна енергия – амортизирана и морално остаряла мрежа;
|
|
46
|
|
Смятате ли, че поставянето на таван на цените на такситата ще доведе до подобряване на таксиметровите услуги в столицата?
|
Не ме засяга, защото никога не съм се возил в „копърка”.
|
|
7
|
Пазарът трябва да определя цените.
|
|
36
|
Ще се увеличи сигурността на клиентите, но няма да се повиши качеството на услугата!
|
|
85
|
Решението е прибързано.
|
|
4
|
Да, пътниците вече няма да могат да бъдат мамени!
|
|
122
|
|
Смятате ли, че новосъздадената общинска полиция ще оправдае високите очаквания за подобряване обществения ред в столицата?
|
Отделянето, в период на финансова и икономическа криза, на 2.5млн. лв. от бюджета на СО за издръжка на общинска полиция, е неоправдано;
|
|
12
|
Столична община и общинската полиция трябва да фокусират усилията си върху превенцията на нарушенията, а не върху контрола и санкциите;
|
|
18
|
Създаването на общинска полиция е добра идея като цяло, но първоначалният брой от 110 служители е недостатъчен за територията на Столична община;
|
|
18
|
Да, общественият ред ще се подобри, защото общинските полицаи ще подобрят контрола;
|
|
11
|
Смятам, че общественият ред се спазваше достатъчно и без наличието на общински полицаи;
|
|
1
|
Смятам, че е излишно създаването на общинска полиция, защото тя дублира функциите на Столичния инспекторат и органите на МВР;
|
|
27
|
|
Запълниха ли дупките по улиците във вашия квартал?
|
Не съм удовлетворен от работата по запълване на дупките през настоящата година.
|
|
65
|
Ремонтираха само трасетата на масовия транспорт.
|
|
27
|
Да, транспортната инфраструктура е ремонтирана и в добро състояние.
|
|
4
|
Имаше ремонти, но не бяха от високо качество и/или не покриха цялата улична мрежа.
|
|
42
|
|
Какво мислите за инициативата на Столична община гражданите да се включат в пролетното почистване на града?
|
Ще се влюча в почистването на градската среда, за да ми е чист и подреден домът.
|
|
12
|
Нямам отношение по въпроса, тъй като през празничните дни отсъствам от столицата.
|
|
2
|
Хубаво е да има подобни кампании през цялата година, а не еднократно.
|
|
16
|
Общината трябва да играе по-активна роля като вложи повече информационни, организационни и материални усилия и ресурси.
|
|
23
|
Заплащането на таксата за битови отпадъци е достатъчно, за да гарантира доброто почистване на града от страна на общината.
|
|
12
|
|
Одобрявате ли промяната в предназначението на „София ленд” от „зона за спорт и атракции” в „смесена многофункционална зона” според изменения Общ устройствен план на гр. София?
|
Нямам мнение по върпоса.
|
|
2
|
Не
|
|
99
|
Тази промяна не е oсновен акцент в измененията на Общия устройствен план.
|
|
3
|
Да
|
|
8
|
|
Смятате ли, че разширението на метрото се отразява благоприятно на трафика в столицата?
|
Не мога да преценя, тъй като е завършен само първият лъч на метрото.
|
|
3
|
Да, защото значително е облекчен потокът на МПС в участъка, покриващ се с маршрута на метрото.
|
|
24
|
Не, тъй като превозът с МПС все още се предпочита пред масовия градски транспорт.
|
|
15
|
Да, тъй като този превоз е за предпочитане, защото не се влияе от трафика и метеорологичните условия.
|
|
46
|
Не, защото на този етап метрото не покрива достатъчно голям периметър от столицата.
|
|
30
|
|
Стана ли Столицата осезаемо по-чиста след намесата на Правителството в сметосъбирането и необходимо ли е държавата да изземе тази дейност от правомощията на органите на местното самоуправление?
|
Столицата трябва да е чиста, без значение дали дейностите по сметосъбирането ще останат в правомощията на органите на местното самоуправление, или ще преминат към тези на изпълнителната власт.
|
|
11
|
Проблемът с отпадъците е изкуствено създаден и всичко се прави с предизборна цел.
|
|
15
|
С помощта на правителството столицата стана по-чиста, но не е редно държавата силово да се намесва в общински дейности и да погазва принципите на децентрализация.
|
|
4
|
Кризисният щаб видимо допринесе за почистването на София и има основания държавата да подпомага общината в управлението на отпадъците и в бъдеще.
|
|
3
|
Намесата на държавните институции е недопустима в специфичните общински дейности по поддържане на чистотата, сметосъбиране и сметоизвозване.
|
|
6
|
|
Кой от следните важни за столичани въпроси смятате, че може да се реши чрез местен референдум?
|
Да се забрани ли паркирането на автомобили на открито в идеалния център на София?
|
|
0
|
Да се въведе ли такса за МПС при влизане в центъра на София?
|
|
0
|
Друго
|
|
2
|
Да се прехвърли ли безвъзмездно собствеността на прилежащите към жилищните блокове терени на собствениците на имоти в сградите?
|
|
1
|
Трябва ли заводът за преработка на отпадъците да бъде публична общинска собственост?
|
|
3
|
Трябва ли Столична община да провежда жилищна политика?
|
|
1
|
|
Кой от следните въпроси, смятате че трябва да е първи приоритет в работата на администрацията и СОС:
|
Избор и реализация на технология за управление на отпадъците
|
|
0
|
Инвестиции в транспортна инфраструктура
|
|
0
|
Инвестиции в социални дейности и социална инфраструктура
|
|
0
|
Развитие и инвестиции в зелената система и спорта
|
|
0
|
Подобряване на административното обслужване
|
|
0
|
Разрешаване на проблема с бездомните кучета
|
|
0
|
Друго
|
|
0
|
|
Какво очаквате още да предлага този сайт?
|
Повече информация за работата на Обществения посредник с гражданите
|
|
0
|
Повече информация за други дейности и инициативи на Обществения посредник
|
|
0
|
Информация за СОС и Столична община
|
|
0
|
|